•  چی کادو بخرم؟
    مشاوره آنلاین

    گارانتی

    • 1- اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریده‌‏ام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه می‌شود؟

      طی قرارداد بین چیکادو و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش چیکادو محاسبه می‌شود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نبوده و با ارائه فاکتور فروش خود می‌توانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.
    • 2- می‏‌توانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟

      در چیکادو تنها کالای با گارانتی به فروش می‏‌رسد.
    • 3- پس از وارد کردن کد گارانتی، با پیغام "کد معتبر نیست" مواجه می‏‌شوم.

      به دلیل ارسال دوره‌‏ای کد کالا برای شرکت‏‌های گارانتی کننده توسط چیکادو، گاهی بین 7 تا 10 روز برای فعال شدن کد گارانتی زمان لازم است.
    • 4- گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ برای دریافت خدمات گارانتی چکار باید بکنم؟

      به خاطر این که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده که شماره تلفن آنها به شرح زیر است، تماس بگیرید.